humedia

humedia

Even een klein marktonderzoekje dan maar.

Zoals jullie weten is LeF al jaren een bruisende studievereniging en zijn er talloze activiteiten op het gebied van feesten, zuipen, pilsen, brallen en meer geweest. Sinds kort is ook HuMedia een begrip binnen de School voor Journalistiek geworden en ik vroeg mij zo af: is er enige animo onder de honderden HuMedia'ers om ook een keer gezamelijk te sporten...?

Nu is het vloeken in de kerk, studeren en sporten gaan nimmer samen (studeren en bier wel), maar ik had zo gedacht: er moeten toch wel een paar afvalligen bestaan die het leuk vinden om op regelmatige basis op de maandagavond op een veld van bijvoorbeeld Olympos een balletje te trappen (met bier achteraf)? Of om een heerlijke najaars- of straks lentetoer door het Utrechtse landschap te fietsen (met een borrel nadien)? Of om de handjes uit de mouwen te steken en bij een of andere schimmige fitnessclub een uurtje in de week peentjes te zweten (met daarna een kroegentocht)?

Zeg ik nu heel gekke dingen of zijn er mensen die het een leuk idee lijkt om met SvJ-ers ook sportieve dingen te ondernemen? Ik bedoel, je kunt je ook aansluiten bij een of andere foute studentenclub, maar dat is toch anders. Die hebben die zaken ook vaak in het weekend enzo, wanneer wij toch allemaal belangrijkere dingen om handen hebben. Daarnaast liggen vaak de interesses van een Veritas-jaarclublid toch net even anders dan van een SvJ'er.

Nou, genoeg gezanikt, wie heeft er interesse in dergelijke activiteiten? Bij voldoende animo ga ik even met de LeF-bobo's praten en wie weet wat er dan staat te gebeuren!

Tags: humedia, lef, sport

Hierop reageren

Berichten in deze discussie

Ik doe mee, vooral voor een wielertochtje ben ik wel in, of een potje voetbal kan me ook wel bekoren. Al het andere eigenlijk ook wel.

Hierop reageren

Zei daar iemand hockey? Ik ga mijn stick even afstoffen.

Hierop reageren

Voetballen lijkt me puik.

Zaalvoetbalteam is ook een tof plan maar kan pas volgend jaar op z'n vroegst lijkt me, het seizoen is net weer begonnen.

Hierop reageren

Volgens mij zijn er minstens 2 competities per jaar, dus kan je je ergens in de winter weer inschrijven.
Maar tot die tijd lijkt me een opleidingentoernooi ook erg leuk! Als dat te veel geregel is zou een HUmediatoernooi ook leuk zijn!

Hierop reageren

Sporten is prima! Ben net weer in training, dus dat wordt vlammen. Zaalvoetbal is best lastig. Twee weken geleden wilden we ons inschrijven, maar toen zat alles al vol en volgens mij zijn er geen inschrijvingen in de winter, Niels.

Hierop reageren

Richard is 10 centimeter langer dan Marco van Basten...

Hierop reageren

En een kilometer vrolijker.

Hierop reageren

RSS

© 2010   Gemaakt door ROC media

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden

Inloggen bij chat