humedia

humedia

Ik heb vaak geen of erg slecht bereik in het voorste gedeelte van school. Niet handig als je een redactie draait. Niet iedereen heeft er last van, KPN-bellers het minst.

Welke provider heb jij? En waar is de dekking slecht?

Ik bel via T-mobile.

Tags: bellen, bereik, kpn, mobiel, t-mobile

Hierop reageren

Berichten in deze discussie

Wat je al zei: Ik ben een KPN-beller en heb nooit last van een tekort aan bereik. Waar ligt het aan dat sommigen een slechte dekking hebben? Is dat zo (zoals rond gaat) omdat er een nieuw gebouw naast ons is neergezet?

Hierop reageren

Ik heb Tmobile en ook nergens in de F-vleugel bereik, boven... onder.... maak niet uit. Alleen als ik tegen het raam ga staan, maar dat belt weer een beetje lastig! ook in de hal is het bereik slecht.

Volgens mij begon het allemaal na de bouw van de educatie-toren naast ons! afbranden die handel :)

Hierop reageren

T-mobile...
Moet echt naar een raam of naar buiten om een belletje te plegen/ontvangen.

Hierop reageren

Misschien heb je gelijk. Ik ben abonnee bij Telfort, en sinds een tijdje dus op het netwerk van KPN. Ik heb alleen in die overgangsfase van de een naar de ander wat belprobleempjes gehad. Die hadden niks te maken met het bereik, maar alles met de overname van Telfort door KPN. Ik woon praktisch onder een hardmetalen brug van 80 meter lang, en ik heb zelfs vier streepjes bereik in het trappenhuis van de FCJ :D

Hierop reageren

Hmm, ben geen fan van KPN, maar dit hebben ze daar een stuk beter voor elkaar dan bij T-mobile. Blijf reageren, dan stuur ik ze Germans een mailtje met een link naar dit bericht er in. Misschien kan er wat aan gedaan worden :)

Hierop reageren

Ik heb T mobile en nergens binnen onze schoolmuren goed bereik. Erger me er rot aan. Telefonische interviews zijn alleen mogelijk als ik buiten sta en dat is best koud in de winter.

Hierop reageren

Ik heb een abo bij Debitel, en bel via het netwerk van de KPN (voorwaarde voor mij). Maar zelfs met de KPN heb ik regelmatig slecht bereik, helemaal in het trappenhuis van de E-vleugel.

Hierop reageren

Ik heb Vodafone. Rampzalig bereik, zeker in heel het tv gedeelte. Als ik 's avonds thuis kom staat heel mn voicemail vol.

Hierop reageren

Hierop reageren

@Iedereen. Kan er niet een 'onafhankelijk' onderzoek gedaan naar de mobiele 'belbaarheid' binnen de FCJ? Er zal vast wel een device zijn waarmee je de kracht van de betreffende netwerken kunt meten, lijkt me...
Zeer doeltreffend om nav een post van Roland meteen dit aan de kaak te stellen en er een filmpje van te maken!

Hierop reageren

Ben Kpn-mobile prepaider
Geen of slecht bereik op Veluwe
Met name omgeving Emst/Gortel en Spakenberg

Hierop reageren

Ik was van Orange, tegenwoordig is dat van onze Duitse roze vrienden. Ik had weinig problemen, maar nu ik onder T-Mobile val is het over met de pret.
Of de school weet wat wij ook over 20 jaar weten als er allemaal enge bulten op onze hoofden en benen groeien van de straling of het bereik wordt door het FBO geregeld...

Ben er voor om er iets aan te doen. Wie doet mee?
Lees ook even deze blog.

Hierop reageren

RSS

© 2010   Gemaakt door ROC media

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Privacy  |  Algemene voorwaarden

Inloggen bij chat